zatvori oglas

NAGRADNA IGRA

Ručni rad u HNK-u


OSIJEK - Vikend pred nama kao stvoren je za odlazak u kazalište. Zahvaljujući HNK Osijek neki od naših čitatelja dobit će nagradne ulaznice za predstavu
RUČNI RAD 
Jean-Claud Danaud
crna komedija
 
Vaš zadatak je da u komentarima ispod teksta ili na FB stranici upišete ime jedne od tri glumice koje će vam uljepšati večer. Između ponuđenih odgovora žiri će odabrati i sa po dvije ulaznice nagraditi dva čitatelja koja su napisala točan odgovor. Imena dobitnika objavit ćemo u sklopu tekta, a ulaznice će moći podići na blagajni HNK prije početka predtave.

Nagradna igra traje od trenutka objave i do četvrtka, 8. ožujka.

Sretne dobitnice po dvije ulaznice za subotnju predstavu Ručni rad su:

Dubravka Zamečnik u 18:00 sati
Josipa Daisy u 20:30 sati
 

PREMIJERA - noćna scena
petak, 9. ožujka 2018. u 20 sati

subota, 10. ožujka 2018. u 18 i 20:30 sati
 
Uz prstohvat magije, najbolji recepti uvijek su najjednostavniji: s ključem ili bez njega otvaraju sva vrata. A recept prve (i jedine) ovosezonske premijere Noćne scene prokušano je bajkovit: pariški-crnohumorni tekst osječkoj publici začudno nepoznatog Jean-Claudea Danauda, režija Ivana Lea Leme i, kao u reklami za "Radensku", neoborivo sjajan trojac glumačkih diva: Jasna Odorčić, Anita Schmidt i Ljiljana Krička Mitrović.

A kako se ništa, koliko se god činilo da tomu nije tako, nije slučajno, nego postoji skriveni sinkronicitet, premijera zakazana za 9. ožujka 2018. poput štuke u prividno mirni ribnjak upada usred rasprava o Istanbulskoj konvenciji, rasprava o rodu i spolu. Danaud, naime, kroz prilično šaljivu priču o tri dijametralno suprotne žene (čudovišnoj, glupoj i svetačkoj) progovara o nasilju što ga žene trpe u bračnim "idilama", o trenutku kad neke od njih smrt konačno i naprasno razdvoji od čovjeka što ga je uza se trpjela kao strano, agresivno tijelo.
             
Usred zapravo krajnje muškog svijeta što ga scenografski sjajno prikazuje Vesna Režić, naše tri žene kostimografski i šminkom vješto apostrofirane rukom Marka Marosiuka verbalno, ali i djelom prolaze kroz nepregledan dijapazon morbidnosti svijeta u kojemu se međusobno ne razumijemo. Ne zato što ne možemo, nego zato što se uzajamno ne dodirujemo. Zbog kaveza vlastitih svjetonazora, zato što je lakše ne vidjeti i ne znati.

Izvor: HNK Osijek



Najnovije